субота, 29. јануар 2011.

Kad sam iš'l na pijac...


Pojdem ja 'edno jutro da pomuzem krave...Rosku bilo nešto ušinulo u grbinu...Pa posle da idem na pijac,da prodadem sirenje i neko kilo rakiju,treba porez da se plati.M'lko je valilo da me krave izbodu sas rogovi...Nesu navikle na men'.Nekako i' pomuzem...Oblečem m'lko počiste dreje pa pojdem u varoš.Da ne idem po asvalt da me neki ne zgazi,ja ga opičim preko njive i livade...Da sam iš'l po asvalt,ne bi mi se desilo toj što  mi se desilo......
Tam'n sam prešl ćupriju,kad pogledam,nešto mrda iza jednu momurzu...Čovek li je-ne li je?Spuštim ja onoj cedilo sas sirenje i rakiju i  prim'knem se m'lko...Leeeleeeeeeeeee...
Mica...Žena od Sotira došla da navrne gradinu...Pa zadigla vutarku,zadenula ju za pojas... A nodje bljesnule kao slunce.Men mi nešto poče da mrda u mešinu...Čujem ja da nešto pcuje u kune...Tam'n sam tel da se obrnem i da si idem,ona se obrnu i vide me.Odma se nalezi kao varen zajac.Još neje ni kimnula sas ruku ja sam krenul kam nju...Zaje*a onoj cedilo takoj na zemlju...Dojdem tam a ona kazuje da neće motor nikako da povuče,treba da se zapoji crevo,iznervirala se,sva se zaznojila (toj sam odma primetil,bradavke jo' se ocrtale na mokru košulju kao na dživdžana kolenca )...Ništa ju ja ne čujem...Samo  mi pred oči onaj zadignuta vutarka i nodje...U neko vreme svatim kakvo oće...Zavrnem nogavice i zagazim u reku  da zapojim crevo...Ona zavata vodu sas kovu i dodava mi,ja zasipujem...A kad se savije...Grudi nalegnu košulju,ona se otvori...Leeeeleeeeeeeee dvaput...Vidim ja da od zasipuvanje nema ništa-klapna ne drži...Nego jo predlozim da ja stanem na  obalu i da za'vatam vodu,da jo dodavam kove a ona da supuje u gradinu.Pri'vati.Razgrnem ja onaj šibljak,slegnem...Kad da mi ona pruzi kovu,kliznu se na onuj mokru travu,pade na guzicu i poče da se kliza pravo prema mene...Neću da dozvolim da žena padne u reku i namokri se,za tolko smo drugari sas Sotira...Pružim ja ruke i grabnem ju...Ijaaaaaaaoooooo...Udari mi u nos miris od onaj njojan znoj i sapun od jorgovan...Kako je bila pod zalet,padomo oba na njojnu grbinu.Nes'm mogal da gubim vreme...Treba sirenje da prodadem na pijac.
Kako sam jo brzinski raskopčal košulju...Moram da priznam...Ona je pobrza od men...Dok sam ja raskopčal njojnu košulju ona je raskopčala moje pantalone , skroz zadigla vutarku i skinula gaće...Kad je  počelo da pršti onoj šiblje pod nas...Grebe po grbinu,po uši al ja se ne dam....
Idem ja posle dvoboj sas cedilo na grbinu kam varoš i mislim se u sebe:
-Ja ako zakasnim na pijac,ću prodadem sirenje u pekaru,ali Sotir ako ne zameni klapnu pobrzo...Nema ništa da nabere papriku ovuj godinu...

Nauči što nisi znao:

(grbinu-ledja;dreje-garderoba;momurzu-kukuruz;navrne gradinu-navodnjava baštu;vutarku-vrsta suknje;meshinu-stomak;nalezi kao varen zajac-nasmejala se kao kuvani zec;cedilo-vrsta torbe;zapoji-napuni vodom;kimnula-mahnula;kovu-kofu;grabnem-uhvatim)


Нема коментара:

Постави коментар