понедељак, 17. јануар 2011.

Kultivator...

Počeli po selo da kupuju mašine.Traktori...Freze...Kosačice...Testere...Moram i ja da se umešujem medju svet.Rešim ja da kupim frezu.IMT-506.I toj ima da kupim i matičke i točkovi sas nju.Da mog' da frezujem i da idem na sabor u varoš sas moju ženu Rosku,mater i tatka.Turim i u prikoličku (će mi napraji Stojan-on ume) pa na sabor.Kad je bil vašar za Sveti Randjel ja isteram 3 ovce i 4 praci...Prodadem i pravac u gvoždjaru.Odma su mi sve prodali...Prvo kazuju...Nema-nema...Al' kad izvadi pare...Onaj prodavac samo iskokoli sas oči i kazuje:

-Podji sas mene u magacin......

Uznem ja sve toj,donesem dom i čekam da nasadimo momurzu pa da probam frezu......Redovi sam napravil taman da može da projde freza medju nji.Nikla momurza ubavo...Al kazuje moja mati:

-Nemoj s'g sas toj čudo da prškaš...Nego kad zagrtamo...Nek porasne još m'lko.
-Važi mamo...Kazujem ja a sve mi krivo.

Dočeka i t'j d'n.Otidnemo da zagrtamo...A momurza izrasla takoj ,do kolena otprilike...Mama otide da kopa sas matiku a ja napra'im mešavinu,zavrnem rukavi,nogavice,nakrivim kapu i upalim frezu.U prvi 4 reda je ostalo jedno 6 struka...Posle sam se malo uvežbal...Počel sam bolje da nišanim...Negde u pola njivu,pripušilo mi se na oči ne vidim.Zapalil  bi ja cigaru al ne znam kude se freza gasi a kočnica ne vidim kude je.Rešim ja da onakoj kao kad vodim krave...Sas jednu ruku ću drzim frezu a sas drugu cu priplim cigaru.I tuj se zaj**bem.Dunu vetar...Ja da napra'im zaklon,puštim frezu...Ona uteče niz red.Leleeeeee.Trč  ja natam-navam...Nema gu.Kad u jed'n ma' ču:

-Jaaaaoooooooo !!!

Ja pogledam i vidim u treći red od men'  kako na mamu litnuše kraci.Reko:

-Dobro je...Tuj si!

Otidnem tam i vidim da nesam pogrešil.Mama se izvrnula na vr' grbinu a freza se ukopala do ručice.

Nauči što nisi znao:

(varoš-grad;sabor-vašar;iskokoli-izbulji;momurzu-kukuruz;uteče-pobeže;u jed'n ma'-u jednom momentu;litnuše-odleteše;kraci-noge;izvrnula vr' grbinu-prevrnula na ledja)

Нема коментара:

Постави коментар