среда, 26. јануар 2011.

U korito....


Dojdem ja ed'n d'n od kopanje.S'v sam ja um'škan...Kao prase.Neje bilo blato...Nego ja kad kopam ja mlogo zamanjujem sas matiku i sve mi zemlja pada iza šiju i po mene.Kako je bilo toplo i oznojil sam se bil onaj zemlja se raskaškala i napra'ila na  blato.Roska me stalno kritikuje za toj...Al' ne vredi...N'umem drugakvo....
Odma Roska donosi korito,tura kotlenku da se greje voda,naodi mi preobuku....Zna se ....Obanjam se pa idem kod zadrugu da i'cepim neko pivo i da igram m'lko karte.Gledam ja i sve mi nešto čudno...Sve vidim od  dreške...Al' pantalone,košulju i džampir  ne vidim.Nešto je tuj men' čudno...Al' nema veze...Mislel sam da oće Roska da me prati pred zadrugu prepeglanoga...Pa je sigurno osta'ila tej stvari da opegla dok se ja banjam.
I'cepim ja dve-tri ljute dok se voda zgrejala...Roska sve sedi tuj kod men, ne ide da pegla ...I da vi kažem...Mislel sam da gu nešto neje dobro...Oči jo' se nekako zamaglile...Kao kad ima skramu na nji'.Otide ona na bunar da donese vodu da rasladi onuj žešku...(e rek'l sam sam na mene:dogodine ceš Lepojo da  da uvedeš vodu u kucu i napra'iš kupatilo  pa makar sve ovce prodal...Nece više Roska da mota vreteno na bunar).
Rasladi ona vodu...Sturim se ja i ulegnem u korito...Roska uze lonče i poče da mi sipuje...U jed'n ma' osetim ja da me neki pipa...Pomislel sam da se neje neki ušunjal u kucu pa me s'g zajebava....Stojan ima taj običaj...Ili da Roska neje posrnula pa se privatila za men...Obrnem se da ju pogledam...Onaj skrama na njojni oči još pogusta...Će me zaj*be da ne idem pred zadrugu...Ću mora izgleda da ju vozim kod doktura.Ja ju pitujem zašto me pipa,ona ćuti...Sipuje vodu i sve me trlja po grbinu...Pa će kao da me grebe sas nokti...Ja nes'm navikal na toj...Mene kad me svrbi grbina ja se zavrnem na direk ispred štalu i počešam se kao čovek.Ma ajde toj...Poče Roska da me češka i od napred....Pa sve spušta ruke nadole...A vodu kad uzima iz kotlenku...Sve se nekako trti....Obrta d*pe spram mene...Moreeee...Poče i men neka skrama da mi se vata pred oči...Virnem ja m'lko kad se navali da zavati vodu...Zadigne se vutarka...Moreeeeeee...Nema ništa drugo pod nju...Aaaaaaaaauuuuuuuuuuu...T'g ja ukopčam kolko su sati......
Tuj večer nes'm iš'l pred zadrugu...Pravo da vi kažem neje mi ni krivo.A ni jutred'n nes'm iš'l na kopanje...Tolko me je Roska ubavo okupala i izbrisala...Posle se i ona okupa ...Sama doduše...Pa kad smo legli onakoj merišljavi na slamaricu...Do ujutru smo rastrisali slamu...Ja sam bil kao da me je pregazil brz voz...A  Rosku gledam...
Sve sobira onej slamke i zapevuje...Žensko ti je čudo......Ništa mu ne možeš...

Nauči što nisi znao:

(um'škan-umazan;šiju-vrat;tura-stavlja; kotlenku-posuda za vodu;dreške-garderoba;džampir-džemper;banjam-kupanje;I'cepim-popijem;žešku-vruću;grbinu-ledja;direk-stub;vutarka-vrsta suknje)


Нема коментара:

Постави коментар