понедељак, 3. јануар 2011.

Ovakoj je sve počelo...

Odma da vi se izvinim (ovoj se izvinjavam na Beogradjani)....Ja n'umem b'š ubavo da pričam...mislim onakoj po Beogradski :

-Mis'im sine,ljubavi brate,j*bo teee,znači...

Ovoj vi kazujem zatoj što sam čul da u cel svet  vrapci kazuju :

-Dživ,dživ,dživ...

Samo u Beograd kazuju:

-Dživ,dživ j*bo teee...

Ja ću vi kazujem onakoj po naški...Starinski...

Eve ja reko da vi m'lko zamajujem sas moja kazuvanja.Red bi bilo da se kao i ovija pijanice......Lele zaj*ba se odma u start......mis'im kao ovija golemi i poznati što pisuju knjige predstavim.

Da moj bašta neje imal motorče...I toj ne bilo kakvo,nego Tomos trobrzinac..Men' bi u rodni lis' kao mesto od rodjenje pisalo "Radenka bara".S'g ću vi kažem i zašto.Kad sam ja rešil da izlegnem napolje i da vidim kakvo se raboti na ovaj svet (toj mi je bil najveći zaj*b u zivot)....moji su zbirali seno u livadu u "Arničje".Ja sam tolko počel da se ritam  da mati neje mogla da naviljči otkos do kraj nego je se stisla za mešinu i oknula baštu mojega da odma pali motorče i vozi ju u dom zdravlje.Srećom bašta t'g beše pojak...Gurne motorče i odjedanput ga upali....(kurbla mu se otkinula dva d'na pred toj).Odma mu nadava čurovi i za petnaes minuta budu pred dom zdravlja.Odma se videlo da ću budem zaj*bant.....Dok  smo putovali izgleda da sam se ja pišmanil,više nes'm tel napolje takoj da je se mati  mučila do pola noć....I tuj noć sam se ja rodil....Svi su se raduvali a najviše baba Danica....Sedmo koleno kako se samo muški radjaju u našu vamiliju.Na moju mater su zbog toj dali dukat-Napalion...I toj nebušen.

E s'g...kakvo mi je bilo detinjstvo toj ću vi kazujem drugi put...U kratke crte...Tepali su me kao tupan...Takoj je i trebalo...Ja sam bil mlogo džanabet dete.Sve sam bilu stanje da prej*bem.Ako mi kupe patike ja i' icepim dok stignem do školu...Ritam kamenje.Ako mi kupe loptu ja razbijem staklo na kuću...Da je b'r na komšijsku mozda bi me manje tepali-nego na našu.Školu sam završil kao vrlo dobar na zor.Sreća te su kokoške dobro snosile jajca a i slivak ni golem takoj da je imalo kakvo da se nosi na učiteljku.

Kad sam završil osnovnu i usmereno,zam'lko da budem milicajac.Ali nesu 'teli da me prime jer su me pre toj 'apsili nekolko put...Neje toj bilo ništa strašno...M'lko se napijemo ja i moj drugar Dane...Onda se potepamo sas neki gradski šalabajzeri...Naravno -pretepamo gi...Al' ni milicajci odvedu da se m'lko relaksiramo (t'g sam svatil da "relaksacija" u apsanu neje b'š dobra stvar-tam' nema pivo).Onda sam tel da budem pilot al me nesu primili jer sam kao dete mlogo padal na glavu pa mi sva razdžokljana.Nji je bilo stra' da ne om'knem negde avion.Na kraj bašta prodade kravu na Preobraženje....I upisa me u gimnaziju.Toj je kaze škola za tebe...Ništa ne učiš,nema da se ponavlja...A kad završiš mozeš i kao doktur da radiš.Tam'n takoj.


Nauči što nisi znao:
(ubavo-lepo;zamajujem-zabavljam;bašta-otac;"Radenka bara","Arnichje"-nazivi prcela,njiva;naviljči-sakupi seno na gomilu;ritam-šutiram;mešinu-stomak;oknula-pozvala;nadava čurovi-daje gas;pišmanil-predomislio;tupan-doboš,bubanj;džanabet-nemiran,nestašan;na zor-na silu,jedva;slivak-šljivik,voćnjak;šalabajzeri-frajeri;razdžokljana-razbijena;om'knem-oborim;Preobraženje-verski praznik (u nogim mestima je vašar tog dana);doktur-doktor;Tam'n takoj-baš tako)

Нема коментара:

Постави коментар