уторак, 11. јануар 2011.

Odlazak...

Pošto sam na državna jasla propal kao onaj stvar kroz icepene čašire...A mati i bašta me jure...Navaljuju da rabotim...Da doprinosim....Ja rešim da budem gastarbajter.Dane neje imal srce da mi pra'i društvo...Ali Stojan jeste.Ustvari Stojanov  bašta je odavna u Nemačku...Pa ja podgovorim Stojana da idemo i mi. Sve mi dogovorimo jednu večer pred zadrugu...A da se ne bi pišmanili,odma napakujemo kuferi i vatamo prvi voz za Minken.T'g nesi smejal da biješ milicajci i kršiš izlozi...Al si mog'l da ideš bez vizu kude pomisliš.
Sednemo mi u voz i pravac u bolj' zivot.Kad izadjomo u Minken...Da popadamo na guzice...Stanica dugačka u pi*du mat**inu...Narod ide natam-navam,nikako da gi povatamo...I svi nešto:

-Guten tag...Morgen...Dasis........Šuldigen...Bite...

Mlate kao ovija iz Beograd...Ništa ja i Stojan ne razbiramo.Kad u jed'n ma' vidimo 'ednoga stoji pored kola,na nji pisuje tahi,a mi imamo atresu od Stojanovog baštu pa će ga pitujemo da ni vozi.Otidnem ja do njeg  i ubavo mu kazujem:
-Prike,oš da podvezeš mene i Stojana m'lko...Tam do ovaj ...štrase....?Ama  nikako da zgodim kako se štrase zove...

K'd li me on pogleda ko da je brljiv pa vika:

-Vas.....

Vidim ja naš je čovek...Nacerim se kolko mogu pa vikam.:

-Ahaaaaaaa...Nas,nas,obojicu...

Nesam b'š najbolje razbrao kojo mi reče ...Al 'mis'im da mi je spomenul svu bližnju vamiliju i obrnu mi grbinu.Vrtimo se mi tuj...Majemo se kao praci po dudinke....Kad u jed'n ma'  te ga od Stojana bašta pa ni turi u mercedes i pravac u stan.

Nauči što nisi znao:

(mati i bašta-majka i otac;podgovorim-nagovorim;pišmanili-predomislili;kuferi-putne torbe/koferi;razbiramo-razumemo;atresu-adresu;brljiv-lud;Nacerim -nasmejem;razbrao-razumeo;grbinu-ledja;praci-prasici;dudinke-dudovi;jed'n ma'-jednog trenutka;turi-stavi)

Нема коментара:

Постави коментар