уторак, 25. јануар 2011.

Vrižider...


Rešili smo ja i Roska da se modernizujemo.Prodademo na Spasovdan neki praci i jaganci i idemo da kupimo  vrižider.Neću bre više da ladim pivo u bunar.Prosli put sam strošil vlaše kad sam vadil kovu...Jedanput mi ispadle vlaše i ostale u bunar...Ima bre i ja da kupim vrižider...Pa si turim m'lko pivo,m'lko sirenje,petlidžanji...I  kad uznem da jedem posle...Ono ladno ...Ubavo...
Ulegnemo kod Vinka u prodavnicu...On odma polete kam Rosku....Da mu nes'm turil saplitku zagrlil bi ju...Ovakoj je se pružil po patos kolko je dugačak...Zam'lko neje sas glavu udaril u jed'n šporet.Vide i on da je se zaj*bal...Pridize se i poče da me prepituje:

-Izvolte,šta bi ste želeli?

Gledam ja u njeg i kazujem mu:

-Nemoj da mi uvijaš tuj i da se prenemagaš...Da mi dadeš jed'n vrižider...Oću da ladim pivo.I ako još 'edanput pogledaš u Rosku takoj ću te zašljapim po šiju,ima i unučići da ti budu šuntavi.

Odma se on razjuri po prodavnicu...Pokazuje ni Obodini,Slobode,Gorenje....Izberemo Gorenje...Slovenačko mora da je dobro...Vinko uzede nekakva čudna kolica...Izdiže onaj vrižider...Pa pred vrata...Ja dotle platim...A Roska dovede krave (vrzali smo i' u centar sasve kola,red SUP ...Tam je najsigurno da ji neki ne ukradne)...Natovarimo na kola onaj vrižider pa pravo dom.
Dok smo stigli dom krave su puštile penu...Tolko sam i šibal sas brstinu...Samo da popre stignem dom....Da uključim vrizider.Čim smo stigli sturimo ga,unesemo u kuću,uključimo i ja ga nakrkam sas pivo....
Ja sam se tuj večer utepal kao pomocnik fizikalca...Sas ladno pivo...A jutred'n sam pa natural pivo u kovu i spuštil sam ga u bunar...
Tuj noć mi je postalo jasno zašto se taj naprava zove vrižider.Pa tuj noć mi je tolko vrždalo u glavu da ja nes'm mog'l da zaspim ni sekundu.
S'g ga koristimo da u njeg Roska tura lekovi,sirenje i maju za kiselo mleko...A ja vlaše vržem sas dretvicu pa za kovu...I pazim kad spuštam i vadim iz  bunar...

Nauči što nisi znao:

(vrižider-frižider;praci-prasići,strošil vlaše -slomio flaše;kovu-kofu;petlidžanji-paradajz;turil saplitku -sapleo ga;brstinu-tanak prut;utepal kao pomocnik fizikalca-napio se;dretvicu-kanap)



Нема коментара:

Постави коментар