понедељак, 24. јануар 2011.

Jastreb...


Tam'n sam počel ubavo da šnjevam...Kad primetim da me moja Roska drma i oka po mene:

-Dizaj se !!! Nikad se ne digal dabogda!!!Doš'l  jastreb...Sve kokoške će da odnese!!!

Ja brzo ripnem iz krevet...Napolje čujem kokodakanje...Grabnem dvocevku...E tuj Roska poče još više da oka:

-El si normalan!!!Oš da mi pobiješ kvačku i pilići takav sanjiv i zamlaten???

Ja zaj*bem pušku...Trč napolje pa grabnem železnu vilu...I osmatram...Kude li je taj skot.Primetim ja u pravac od komšijsku kuću nešto kao državna zastava se mota.Odma s'vatim od kakvo se radi.Moja Roska je pametna za dvojicu...Ona je kvačku vrzala za nogu sas dretvu...Pa ondak sas istu tuj dretvu izvrzala i pilici...Svako za po jednu nogu...Takoj da kude ide kvačka tuj idu i pilići ...Nema da se potikaju...Ali s'g je druga situcija...
Jastreb je promašil sve kokoške...I gološike i crcarci i petla...I nameračil se b'š na kvačku.Kako je dovatil nju takoj su i pilići onakoj izvrzani poleteli i s'g lepršaju nad našu kuću kao barjak....
Vidim ja da sas vilu nema da napraim  ništa...Vrnem se u kuću po dvocevku....
Dok sam ja objasnil na Rosku kakva se situacija razvija...Dok sam ju ubedil da sas vilu nema ništa da napraim...Dok je ona završila sas kletve,pcuvanje,kukanje,jastreb je stigal do iznad drugo selo...
Kakvo da se raboti...??? 'El da ovuj godinu ne jedemo čorbu 'el da nedelju dana ne jedemo jajca...??? Rešimo ga da je bolje ovoj drugo...Saberemo jajca pa nasadimo drugu kvačku...

Nauči što nisi znao:

(šnjevam-sanjam;oka-viče;Grabnem-dohvatim;dretvu-kanap;potikaju-izgube)


Нема коментара:

Постави коментар