среда, 19. јануар 2011.

Televizor...

Kad sam otiš'l ja da kupujem televizor...Leleeeeeeee...Otidnem u robnu kuću "Beograd".Rešil sam i ja da sedim dom i gledam "Otpisani"...Ne mogu svaku večer da idem u mesnu kancelariju.Neje mi men' što idem tam...Nego je zaj**ano što ispod mesnu kancelariju zadružna prodavnica....Dok ja, Stojan i Dane napra'imo tri put Živko i Zdravko...Mirko i Slavko....Prle i Tihi istepaju svi Nemci po Beograd.I kad treba da se vrnem dom...Ono nizbrdno...Ja splitam kraci...I na kraj se svaljam u neki jendek pa dom dojdem um'škan kao svinja.Epa neću toj više da rabotim...Cu da kupim televizor i gotovo.Spremim se i otidem u varoš.
Ulegnem ja u robnu kuću al' nigde da vidim televizori...Pitam jednog a  on mi kazuje na neki čudan jezik...Jedva sam ga razumeo:

-To vam je na trećem spratu,štand sa belom tehnikom.

Utepa se kao siroče tražejeci kako se ide na taj treći sprat.Nigde basamaci.Kad vidim jednog gospodina...Liči mi da ce kupuje televizor...I rešim da idem po njega.Kad on op-op pa se ukači na nekakvu traku...Ona se odma pretvori u basamaci i krenu na gore.On stoji...Ič ne mrda sas nodje a ide.Jeb*m ti mene šta sam zaostao...Toj je znači lift.Ukačim se ja na taj treći sprat i sve se mislim kako li ću da se vrnem.Najdem televizori i jednoga u mantil i ocenim da je stručan...Neće me zaaj*be.Prijdem i pitujem ga:

-Prike...Mož' li ja da kupim jed'n televizor na koji ima Prle i Tihi?

Kad poče da se smeje...Kao da je šuntav....Sigurno je bolan od nešto...S'v je on čis' i načešljan.
-Ima,kako da nema...A koju marku želite?Kazuje.
B*m li ga koju ću marku.Ja sam do s'g čul za tri marke:Filips,Grundig i Stereo.Toj sam čul kad je na Stojana tatko trebal da donese tranzistor iz Nemačku.Da se ne obrukam...Cu da puštim onoga šuntavoga da izbere.

-Može li AMBASADOR? Pituje on.

Jeb*m ti budalu...Mislim se ja...Men' naš'l da mi dade  ambasadora...Pa neću se ja kandidujem za selskog odbornika pa  mi treba veza kod nekoga u Beograd.

-Hocete li BISER? Pa me pituje.

Tačno ovaj čovek neje normalan.Ja sam prodal stelnu kravu da skrpim pare za televizor a on mi prodava biseri...Kao da ću se kitim za svadbu.

-Može DIPLOMAT? Navaljuje onaj šuntavi.

E tuj mi puče film.Pa ja ako sam seljak nesam  j*bvetar.Neš' ti men da pod*ebavaš na političku bazu.Grabnem ga pod miške...Izdignem od zemlju i kazujem:

-Brzo da mi doneseš televizor inače ako te s'g aknem od zemlju ima i unučici da ti budu šuntavi!

Nema ništa bez čvrstu ruku.Odma je otrčal i donel kutiju i sve nekakvo mlati:

-Antena....antena....antena.....

Kad mu se još jedanput brecnu...Odma se ućuta...Grabnem ja kutiju...Najdem onuj traku što kad staneš na nju ona se prepraji na basamaci...Al s'g ide nizbrdo...I ona se uplašila od men'.Otidnem si dom.Unosim ja kutiju u kuću a svi komšije vise na tarabe i zavide mi...Verovatno pcuju...U kuću samo moji ,Stojan i Dane-bez nji dogadjaj neje kompletan...A neje ni zalijen...Stojan ume sas tekniku...Ima tranzistor...Otvorim kutiju...Izvadima televizor...Turim ga na astal...Uključim ga u duvar i trčim da zauznem mesto na tronošku.A Stojan kazuje:

-Bate a kude ti je antena...Bez nju neće da ima slika?

T'g se ja udarim u čelo i svatim kakvo je tel onaj šuntavi.Jutred'n se dignem sobajle pa u robnu kucu kod onoga...Samo se smiška kao onaj stvar na nove gaće.

Nauči što nisi znao:

(splitam kraci-saplićem se;svaljam-otkotrljam;um'škan-umazan;basamaci-stepenice;Grabnem-dohvatim;aknem-udarim;brecnu-pogledah popreko;duvar-zid;tronošku-stolica ma tri noge)

Нема коментара:

Постави коментар