недеља, 23. јануар 2011.

Krpenje pantalone...



Ja i Roska smo se opasno zavoleli od odma.Ja sam bil odma upozoren da je sas preskakanje plotovi gotovo...Pijenje može...Ali jurenje po selske žene-nikako.Nije mi b'š lako padlo ali što se mora -drage volje.A neje sve ni u moranje...Ima m'lko i od toj što je Roska bila podosta jaka.Kad treba da smirimo svinju za klanje...Ona ju samo jedanput žvajzne sas pesnicu u glavu i ona se zavalja...Posle mož' da ju kolješ i da piješ kafu.Mlogo je opasna...Eve s'g ću vi ispričam jednu sitaciju....
Jed'n d'n praci razvale vratanca na kočinu i jedno izlegne na dvor.Ja sam tam'n bil pridremal...Kad Roska mi dreknu pored uvo...Kao kad je svirnula vojnička truba:

-Dizaj se nesrećo...Praci razvalili kočak i ene ga 'edno se maje po obor.Izlazi napolje da ga u'vatiš i zatvoriš.

Ja ripnem kao poparen...Trč napolje...A napolje propas'.Dva d'na se kiša neje smiruvala...Blato do gušu.Vidim ja gde je prase...Ali mora da smislim plan kako da ga domamim.Guci,guci,guci...Odi ovam...Dovlači se...Sve izredi što sam se setil...Ali prase ni da se pom'kne.Nema kakvo...Obujem čizme pa ću idem ja kod njeg.Kako sam ja krenul prema njega ono poče da bega...Pa tako me je driblalo po onoj blato...Kao Šestić...U jed'n ma' vidim ja da mora da ga vatam na kvarno...Krenem kao levo...Ono se zanese desno...Ja skok...I tuj se desi...Pukoše mi pantalone medju noge od kraj do kraj...Onoj prase što sam ga uvatil...Ispade mi iz ruke i otide da se mš'ka po blato...Kako sam ja bil u kuću  spreman za neku akciju,ako Roska pristane,gaće nes'm imal na mene.Ispade alat na videlo...Lele..kakvo ću s'g?Obzrnem se levo-desno...Leleeeee...Na tarabe se navalila komšika pa se cepi od smejanje kao šifonske gaće...Smeje se i sve gleda u onoj što je ispadlo...Oči gu izletele kao na federi...Bulji u sredstvo za proizvodnju i kazuje:

-Komšo...Imam ja kon'c i iglu...Preskoči kod mene i sm'kni pantalone pa ću ja da ti i' zašijem...Nekako će se dogovorimo za  placanje....

Ljudi moji...Ja sam mislel da je oluja..Samo sam osetil kako je nešto produdnjalo pored men...Dok se prosvesti...Roska je u papučke izletela iz kucu,preletela preko cel dvor onakoj blatnjiv,došla do tarabe,grabnula je komšiku za kosu i mlati sas nju kao da trese ponjavu...I sve oka:

-Ti li ceš avetinjo...Kurvetino...S'blaze...Ti li ce mi krpiš na muža pantalone a sas mene piješ kavu...Sve ću te oskubem kao kokošku....

Sve ona mlati takoj sas nju a ja brže-bolje uvatim onoj prase-pobegulju,turim ga u kočak,zavržem vratnjiče pa bež' u kuću....Ako dovati i mene Roska ima da me naj*be kao petla u rasadnjak.
El vi s'g jasno zašto  naša ljubav traji i zašto sam zaj*bal da ripam preko tarabe?Sedim si dom...Ne trpim tepanje...A dok Roska krpi pantalone...Ja čekam...Pa me neki put nešto i zapadne...

Nauči što nisi znao:

(žvajzne-udari;kočinu-svinjac;maje-šeta;mš'ka po blato-valja po blatu;Obzrnem-razgledam;grabnula-dosvatila;avetinjo,S'blaze-pogrdni nazivi;oskubem-počupam)


Нема коментара:

Постави коментар