субота, 8. јануар 2011.

Prva rabota...

A kako sam naš'l  moju prvu rabotu...Toj da vi pričam...da se krstite.
Jed'n d'n veli bašta:
-Dizaj se konju, majke ti ga spalim...Cel dan spiš -cel noć aluješ po sokaci....Oblači se i idemo u zadrugu.S'g ti je čiča direktor....Mora da najde neku rabotu za tebe.Da neki dinar doneseš u kuću.Da ni pomogneš ...
Dignem se ja...Oblečem se u novu preobuku...Onuj za vašar...Obrijam,načešljam i krenemo.Idemo takoj a on mi priča kako treba da kažem da sve umem da rabotim-pa završil sam gimnaziju...
Dojdemo u zadrugu...Golema zgrada...Ulegnemo...Traži-traži....Jedva najdomo gde mu je kancelarija.Ulegnemo tam'...Lele.....Kad sevnuše bataci.....Ne mog' da verujem..Trljam oči...Ma ubavo sam videl'...Bataci...Pa velim u sebe:
-J*bem te mene.........Kako nes'm popre doš'l kod čiču!!!!
Toj mu je bila sekretarica.Kad se diže od  onuj stolicu na točkovi...Leleeeee...Nodje  od ispod miške do zemlju...A  suknjica ...M'lko je poširoka od moj kaiš...Samo što je pokrila onuj rabotu...A bluzica...Samo što ne pukne...Kao kad je kvas'c turila u nji.......Odma mi na pamet padoše brisači od kola...Kako zašto???Pa oni prave onoj....Kad i' puštiš da rade:
-Cmok,cmok,cmok,cmok..........
Diže se ona pa otide da ni najavi kod čiču...Gazi sas onija šestari kao oficer...A  ja ne trepkam...Da me ne bašta ne zalepi po šiju...Stojal bi tuj kao spomenik tri d'na.
Ulegosmo kod čiču...A ja odma pita:
-Čičo...Ako sam na smetnju...Mogu ja da počekam ovam u svlačionicu?
On se samo lezi...A vidim da i on gleda u nju kao mače u džigericu...Odma on kazuje kako nema mlogo vreme...Nego da vidi kakvo  znam...Pa od jutre da počnem da rabotim.Bašta odma ripa od stolicu...Otvara dzachku...Vadi šiše sas prepek od prošlu godinu....(ja zalno gledam),tura ga pred čiču i važno mu saopštava:
-Bato...Sve zna da raboti...A i jak je...
Čiča gleda...Č's u men...Č's u onoj šiše......A u njeg se žutije......Mene mi voda na usta po'odi...Gleda, Gleda....I samo preseče odjedanput:
-Sutra u 7,oo ujutru da budeš ovde.Bićeš šef biljne proizvodnje!Slobodni ste!
Kad se nes'm onesvestil...Ja da budem šef...Ja nekome da komandujem....Ja i biljke....Pa ja bre čičo (mislim se u sebe) jedva razlikujem šemšir od papriku....
Al' ne možeš ti protiv silu...Bašta i mati zapeli...Čiča rešil slučaj....Mene mi ostanjuje samo da klimnem sas glavu kao konj i da slušam.
Toj veče sam moral da se okupem iako neje nikakav praznik jutre...Ni crveno slovo....Nesu mi dali da izleznem...Dzabe su Dane i Stojan svirkali pod pendžer...
Dignem se jutred'n...Mati spremila izlazno odelo...Oblečem se pa pravac zadruga...
Kako je tam bilo??? I toj ću vi pričam.......

Nauči što nisi znao:

(aluješ-skitaš; sokaci-putevi-;preobuku-garderoba;šiju-vrat;Bašta-otac;ripa-skače;Otvara dzachku-otvara torbicu;šiše-flaša;zapeli-navalili;okupem-okupam;pendžer-prozor)

Нема коментара:

Постави коментар